Հրավիրեք ընկերներին՝ վաստակեք գումար Ստացեք 3% գումարի վերադարձ Ձեր ընկերների յուրաքանչյուր պատվերի արժեքից, հրավիրելով նրանց ֆեյսբուքով՝ սեղմելով սա ՝ կամ պատճենեք այս հղումը և ուղարկեք այն Ձեզ հարմար եղանակով։ *հրավիրված ընկերը պետք է գրանցվի այստեղից պատճենված հղումով Հրավիրեք ընկերոջը և վաստակեք 3% նրա բոլոր գնումներից Հրավիրել

Ընտրել տեսակը

Խաղալիքներ

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

 

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
.Երեխայի հետ հորինեք պատմություն կամ հեքիաթ՝ ընտրելով մեկ կամ մի քանի կենդանիներ:
.Խնդրեք երեխային ընդհանրություններ գտնել կենդանիների միջև. oրինակ՝ աղվեսն ու գայլը ապրում են անտառում:
.Սովորեցրեք երեխային կենդանիների ձայները և խնդրեք նրան գուշակել, թե ո՞ր կենդանին ի՞նչ ձայն է արձակում:
.Միասին գտեք ամենամեծ և ամենափոքր կենդանիներին:Նշեք կենդանու որևէ հատկանիշ և խնդրեք գուշակել, թե ո՞ր կենդանու մասին է խոսքը:
.Խնդրեք երեխային առանձնացնել վայրի և ընտանի կենդանիներին:
.Ընտրեք կենդանիների մի խումբ և երեխային սովորեցրեք խումբ հասկացությունը։
.Նշեք մի քանի կենդանու որևէ համընդհանուր հատկանիշ և խնդրեք գտնել այդ կենդանիներին. oրինակ՝ գտի՛ր ջրային կենդանիներին կամ գտի՛ր նարնջագույն կենդանիներին:
.Խնդրեք գտնել կենդանիների այն խմբերը, որոնցում կենդանիների քանակը 3 է:
.Խնդրեք երեխային գտնել այն կենդանիների խմբերը․օրինակ` որոնք ունեն կոտոշներ:
.Կողք կողքի դրեք վայրի կենդանիների մի քանի խմբեր և ընտանի կենդանիների մեկ խումբ, կամ դրեք ընտանի կենդանիների մի քանի խմբեր և վայրի կենդանիների մեկ խումբ: Խնդրեք երեխային գտնել ավելորդ խումբը:
.Խնդրեք երեխային գտնել երկու տախտակների վրայի միևնույն կենդանիներին․ օրինակ՝ երկու տախտակներում էլ կան ոչխարներ, խոզեր և այլն: Խնդրեք գտնել խոզերին, ոչխարներին և այլն։

Քաշ՝ 200գ

Չափեր՝30x22x0,5 սմ

Տարիք՝ 1,5+

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

 

«Ճանաչում ենք աշխարհը» շարքի տախտակները ձեր փոքրիկների սովորելու գործընթացը կվերածեն զվարճալի խաղի։

Տարիք 4+

Քաշ 538 գ

Չափեր 39,8x29,8x0,7 սմ

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
 Այս խաղի օգնությամբ երեխային կարող եք սովորեցնել «տուր, դիր, հանիր, ցույց տուր» հրահանգները, մարմնի և դեմքի մասերը, ինչպես նաև՝ գույները:
Խնդրեք երեխային հագցնել տիկնիկին այն եղանակին համապատասխան, որը կնշի խաղավարը: Այսպիսով, երեխային կսովորեցնեք տարվա եղանակները:
Հրահանգեք երեխային ցույց տալ մարմնի կամ դեմքի մասերը: Ապա կարող եք բարդացնել խաղը՝ հրահանգելով գտնել մարմնի որոշակի մաս՝ ըստ դրա գործառույթի:
Օրինակ՝ գտի՛ր դեմքի այն մասը, որի միջոցով շնչում ենք:
Խնդրեք երեխային ուշադիր նայել խաղին և հնարավորինս արագ գտնել նշված առարկաները կամ մարմնի մասերը: Խնդրեք երեխային պատմել տիկնիկի մասին: Ուղղորդելու համար կարող եք տալ հետևյալ հարցերը՝ քո կարծիքով ի՞նչ է սիրում անել այս տիկնիկը, ինչո՞վ է սիրում խաղալ, ի՞նչ ես կարծում, քանի՞ տարեկան է, ընկերներ ունի՞, թե ոչ, ի՞նչ է մտածում, տխո՞ւր է, թե ուրախ և այլն:

Այս խաղի միջոցով երեխային կարող եք սովորեցնել տարբերակել հագուստի համապատասխանությունը եղանակին և տարբեր վայրերին: Օրինակ, պատմեք երեխային, թե ինչ հագուստով տիկնիկը կարող է գնալ դպրոց, այգի, մջոցառման, բակ և այլն:

 Տիկնիկին հագցրեք սխալ հագուստ, օրինակ, հագցրեք ամառային վերնաշապիկ և ձմեռային գլխարկ, այնուհետև խնդրեք երեխային գտնել և ուղղել հագուստի անհամապատասխանությունը:
Խնդրեք երեխային պատմություն հորինել տիկնիկի մասին: Միասին քննարկեք այդ պատմությունը:
Հագցրեք տիկնիկին՝ բաց թողնելով հագուստի որևէ մեկ դետալ, ապա խնդրեք երեխային լրացնել այն:
Խնդրեք երեխային գտնել կարճաթև և երկարաթև շապիկները և բացատրել, թե ինչով են դրանք տարբերվում և ինչով են նման (կիրառություն, ձև, գույն, նախասիրություն):

Տարիք 2+
Քաշ 550 գ
Չափեր 45x30x0,8 սմ

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Ինչպես խաղալ՝
Այս խաղի օգնությամբ երեխային կարող եք սովորեցնել «տուր, դիր, հանիր, ցույց տուր» հրահանգները, մարմնի և դեմքի մասերը, ինչպես նաև՝ գույները:
Խնդրեք երեխային հագցնել տիկնիկին այն եղանակին համապատասխան, որը կնշի խաղավարը: Այսպիսով, երեխային կսովորեցնեք տարվա եղանակները:
Հրահանգեք երեխային ցույց տալ մարմնի կամ դեմքի մասերը: Ապա կարող եք բարդացնել խաղը՝ հրահանգելով գտնել մարմնի որոշակի մաս՝ ըստ դրա գործառույթի:
Օրինակ՝ գտի՛ր դեմքի այն մասը, որի միջոցով շնչում ենք:
Խնդրեք երեխային ուշադիր նայել խաղին և հնարավորինս արագ գտնել նշված առարկաները կամ մարմնի մասերը: Խնդրեք երեխային պատմել տիկնիկի մասին: Ուղղորդելու համար կարող եք տալ հետևյալ հարցերը՝ քո կարծիքով ի՞նչ է սիրում անել այս տիկնիկը, ինչո՞վ է սիրում խաղալ, ի՞նչ ես կարծում, քանի՞ տարեկան է, ընկերներ ունի՞, թե ոչ, ի՞նչ է մտածում, տխո՞ւր է, թե ուրախ և այլն:

Այս խաղի միջոցով երեխային կարող եք սովորեցնել տարբերակել հագուստի համապատասխանությունը եղանակին և տարբեր վայրերին: Օրինակ, պատմեք երեխային, թե ինչ հագուստով տիկնիկը կարող է գնալ դպրոց, այգի, մջոցառման, բակ և այլն:

Տիկնիկին հագցրեք սխալ հագուստ, օրինակ, հագցրեք ամառային վերնաշապիկ և ձմեռային գլխարկ, այնուհետև խնդրեք երեխային գտնել և ուղղել հագուստի անհամապատասխանությունը:
Խնդրեք երեխային պատմություն հորինել տիկնիկի մասին: Միասին քննարկեք այդ պատմությունը:
Հագցրեք տիկնիկին՝ բաց թողնելով հագուստի որևէ մեկ դետալ, ապա խնդրեք երեխային լրացնել այն:
Խնդրեք երեխային գտնել կարճաթև և երկարաթև շապիկները և բացատրել, թե ինչով են դրանք տարբերվում և ինչով են նման (կիրառություն, ձև, գույն, նախասիրություն):

Տարիք 2+
Քաշ 550 գ
Չափեր 45x30x0,8 սմ

ՆԿԱՐԱԳԻՐ
‼️Նախազգուշացում՝ խաղը ներառում է մանր դետալներ:
Ինչպես խաղալ՝
 Այս խաղի օգնությամբ երեխային կարող եք սովորեցնել աջ և ձախ կողմերը, ուղղությունները, մեծ և փոքր, սկիզբ և ավարտ հասկացությունները, երկրաչափական պատկերները:
Խնդրեք երեխային ցույց տալ նշված գույնը կամ թիվը:
Սովորեցրեք երեխային պտտել ժամացույցի սլաքը, ապա խնդրեք սլաքը պտտել աջ կամ ձախ: Պտտելու շարժումը լավ կատարելու դեպքում երեխան հեշտությամբ կկարողանա բռնել գրիչ կամ մատիտ և գրել: Աջ և ձախ կողմերին ծանոթացնելը կնպաստի տարածական կողնորոշման զարգացմանը:
Սովորեցրեք երեխային տարբերել ժամը, ապա խնդրեք նրան ցույց տալ նշված ժամը ժամացույցի վրա:
 Խնդրեք երեխային փոքրիկ կարմիր կոճակը տեղադրել այն ամսի վրա, որի ժամանակ շատ ցուրտ է, կամ՝ որի ժամանակ շատ տաք է, և այդպես՝ բոլոր ամիսները:
Երեխային խնդրեք պարզապես դնել և հանել կարմիր կոճակը այնտեղ, որտեղ կցանկանա: Խաղի ընթացքում կարող եք հրահանգել նախ արագ-արագ կատարել շարժումները, ապա՝ դանդաղ:
Երեխայի հետ սովորեք շաբաթվա օրերը, ապա խնդրեք ցույց տալ շաբաթվա օրերը՝ ըստ որոշակի հատկության (օրինակ՝ հանգստյան օրերը, աշխատանքային օրերը, իր մարզվելու օրերը, դասընթացների օրերը և այլն):
Երեխային պատմեք տարվա եղանակների մասին և խնդրեք նշել տարբերությունները: Օրինակ՝ ինչո՞վ է տաբերվում ամառը ձմեռվանից:
Երեխային խնդրեք նկարագրել օրը տախտակի օգնությամբ: Թող երեխան նշի այդ օրվա ժամը, ամսաթիվը, եղանակը և այլ տվյալներ: Կարելի է նաև հակառակ հրահանգը տալ երեխային. նայելով տախտակի վրա կատարված նշումներին՝ ասել, թե ինչ օր է, ինչ եղանակ և այլն:
Ժամացույցի վրա ֆիքսեք որոշակի ժամ և երեխային խնդրեք ուղղել այն՝ համապատասխանեցնելով իրական ժամանակին:
 Երեխային պատմեք եղանակային դրսևորումների մասին՝ անձրև, ամպրոպ, ձյուն և այլն, և սովորեցրեք, թե ինչ հագուստ է պետք կրել, ինչպես խուսափել դրանց բացասական ազդեցությունից:
 Խնդրեք երեխային նայել տախտակին, գտնել և ցույց տալ առկա երկրաչափական պատկերները:
Երեխային խնդրեք գտնել միայն կենտ թվերը, ապա՝ զույգ թվերը:
Երեխային խնդրեք արտաբերել միայն դեղին գույնով նշված թվերը կամ կանաչով նշվածները:
 Խնդրեք երեխային ներքևում առկա 2 շրջանների սլաքները աջ և ձախ ձեռքերով պտտել հրահանգված կետի վրա: Օրինակ, ձախը՝ ամառ, աջը՝ արև: Հրահանգը պետք է կատարվի հնարավորինս արագ:

Տարիք 4+
Քաշ 450 գ
Չափեր 30x30x0,8 սմ

ՆԿԱՐԱԳԻՐ

«Գտիր զույգը ՄԵԾԱՏԱՌ-փոքրատառ» խաղը փոքրիկներին տառաճանաչ դարձնելու գործում ձեր լավագույն դաշնակիցներից մեկն է։

Տարիք 3+
Քաշ 519 գ
Չափեր 30,5x21,5x6 սմ

New Order